Zaterdag 9 februari 2019 vond de jaarlijkse CD&V-regio Nieuwjaarsreceptie plaats in Eeklo. De uittredende mandatarissen Provincie en Gemeente werden er gehuldigd en gevierd.

De regionale voorzitter CD&V sprak een huldewoord uit voor Annick Willems. Er werd ook een dankwoord gericht aan de uittredende CD&V-voorzitters van de afdelingen, dus ook aan Bart Van de Keere.

Aan hen allen werd een geschenk aangeboden.

ANNICK WILLEMS: een sterkhouder in het Meetjesland, zeker door haar onvergelijkbare electorale kracht, dat zal niemand ontkennen. Annick begon haar politieke loopbaan in haar gemeente Sint-Laureins, waar ze OCMW-raadslid, OCMW-voorzitter, gemeenteraadslid, 1ste schepen en burgemeester was. Haar intrede in de provincieraad van Oost-Vlaanderen deed ze in 1991, een functie die ze met een onderbreking tussen 1995 en 2000 uitoefende tot na de verkiezingen van oktober 2018. Tijdens de laatste legislatuur was ze lid van het bureau van de provincieraad en was ze er fractieleider voor onze partij, iets waarvoor ze door haar integriteit en haar dossierkennis grote erkenning afdwong. Annick stelde zich geen kandidaat meer bij de voorbije verkiezingen en wijdt zich nu ten volle aan haar taak als algemeen directeur van College ten Doorn hier in Eeklo.

Lees de reacties ()
Lees de reacties () Verberg reacties