Op donderdag 1 september 2022 kwamen de CD&V-senioren van de regio Meetjesland samen voor een BBQ in eigen streek.
In overleg met de regio Meetjesland zorgden de CD&V-senioren van Sint-Laureins, Kaprijke en Eeklo voor de organisatie van deze (na)zomer-BBQ.
Om 11,00 uur werd gestart met het aperitief (cava of fruitsap) om vanaf 12.30 uur te genieten van een heerlijke BBQ met aangepaste wijnen.
Om 14.00 uur mochten wij als gastspreker Vlaams parlementslid JOKE SCHAUVLIEGE verwelkomen. Zij gaf ons toelichting over de politieke actualiteit in de Wetstraat te Brussel.
Tijdens en aansluitend op deze toespraak genoten onze senioren van een koffie en een nagerecht.

Federaal minister Vincent Van Peteghem was aanwezig, alsook burgemeester Pieter Claeys en schepen Hendrik van de Veere van Kaprijke, burgemeester Koenraad De Ceuninck van Maldegem, schepen Koen Loete van Eeklo, schepen Herlinde Trenson van Aalter en voor St-Laureins fractieleider Cd&V gemeenteraadslid Patrick de Greve en vele vele CD&V-senioren.

Dank aan ROBERT MAENHOUT, gemeenteraadslid in Sint-Laureins en onze CD&V seniorenvoorzitter in St-Laureins die mee de organisatie droeg en zijn ‘ruimte’ ter beschikking stelde hiervoor.

Meer foto's >>>